Wednesday, January 7, 2009

Sagapao

Cautand muzici grecesti am gasit o melodie care scotea praful din dusumelele discotecilor prin 2002/2003, pe vremea cand eram o tanara floricica in clasa a 10-a. Si ce rumoare mai era cand se dadea de vreo 10 ori pe seara, la cererea tinerelor agatate de balustrada si a junilor din ring cu ochii agatati ca mosorelul de suveica de rotunjumile miscatoare ale fecioarelor. Pacatele mele,dansatoare n-am fost si nu sunt, dau cu stangu'n dreptu', dar n-am putut sa ma abtin. E melodia pe care am invatat sa beau Alexandrion cu Cola. Multumesc Bogdan si Liana, coleatza. Berea si vodca le-am descoperit mai tarziu, in facultate. Berea in redactie, iar vodca dupa o zi de reportaj la Marasesti - believe me you'd have needed it too, if you were there - . Si am lasat-o dupa ce am fost la Voronskaya, in fabrica :d.
So, enjoy

No comments: