Friday, January 9, 2009

Semne bune anul are

Laura a venit din nou cu franghia in casa spanzuratului. Sapunul si restul ustensilelor le-am avut eu - recte spanzuratul. Azi, in vreme ce, zbuciumata de o profunda stare de siktir, imi rumegam o framantare existentiala, veche de vreo luna si ceva, dar care acum isi scoate coltii, vine Laura si-mi tranteste iaca ce pacat pe cap, de era sa-mi tai venele azi, de parca fata asta canta in ciuda mea.




Partea a doua problemei insa, suna bine. Aveam sa hoinaresc pe hotcity.ro si sa descopar acolo un horoscop de m-a luminat la fata si m-a facut totdata sa ma prapadesc de ras. Eee, am zis catre Laura, semne bune anul are!
Iaca mostra de horoscop pentru oameni carora le-a pus Venus pana pe... ma scuzati, in cap:
TAUR

Segmentul saturnian din zodia dumneavoastra va face un arc de cerc in luna februarie, deci veti sari peste pragul mediu de saracie in care ati trait in 2008. Din cauza segmentului saturnian care guverneaza aceasta zodie in 2009, taurii vor calatori de 82 de ori mai mult fata de ultimii 10 ani. Deasemenea, vor beneficia de 245 de partide de sex pana la sfarsitul anului, ceea ce inseamna ca pe latura sentimentala o vor duce excelent. Nativele din aceasta zodie vor ramane insarcinate pe 6 noiembrie cu gemeni de acelasi sex, adica baieti. Din cauza conjunctiei lui Venus cu Mercur nu mai este cazul sa tineti cura de slabire ca in ultimii 4 ani, deoarece veti slabi de la sine, cu ajutorul puterilor vindecatoare ale magnetilor.


Par surazatoare aceste previziuni astrale, mai ales in vremurile austere care se intrevad pe plan global. Totusi, n-am inteles daca noi, acesti tauri comunali si boi cu bani, ca sa-l citez pe Jorj, vom putea negocia, spre rotunjire, evident, numarul. Cat despre cura de slabire, nici nu mi-as fi facut griji, date fiind previziunile precedente.
Macar o veste buna pe anul asta, deci, draga Maria Mena sau draga Fine Frenzy, puteti canta voi de dor, ca nu ma mai impresionati. SAC!
So, good bye my almost lover, here I come, my lover.

1 comment:

Anonymous said...

Deci, despre morti numai de bine, cum se spune. Sfoara asta intretinuta si prevestitoare de semne bune poate fi insotita de niste cutite de sepuku mood sau mode. Dar nu mai continui, ca mi-e cam somn :D
Je instalat this mode-mood de cateva zile, stim asta, vene pe lungime avem, cutite asemenea. Despre piesa nu mai zic nimic, tot pe repeat e...multumim pe aceasta cale complicilor nostri...se stiu ei :D