Thursday, February 12, 2009

Achizitii

In ultima luna am avut parte de cateva lectii. Am avut nevoie de timp sa le rumeg, sa iau creionul si sa fac scheme pe hartie, asa cum faceam in facultate inainte de examene, ca sa pricep mai bine si sa ajung de fapt la o schema redusa a esentialului. Am cunoscut multi oameni frumosi, destepti si incantatori.
Voi incepe cu domnul Gheorghe Florescu. Nu stiti cine este Gheorghe Florescu? Este un acrobat. Un acrobat peste timp si peste scheme sociale si politice. Pe Hristo Botev nr. 10 exista in secolul trecut magazinul de cafea al armeanului Avedis Carabelaian. Apoi Gheorghe Florescu, angajat al ICRA Bucuresti, cu o poveste si un arbore genealogic fantastic,a tinut un magazin de cafea veritabila in buricul capitalei si in miezul regimului comunist. Dar pentru mai multe detalii despre acest personaj va recomnad "Confesiunile unui cafegiu", de Gheorghe Florescu. Pentru a va starni pofta totusi, voi posta textul scris si publicat deja despre domnul Florescu. E o mare figura, domnul Florescu!
Oamenii deosebiti pe care i-am cunoscut in ultima vreme au estompat scarba si gustul amar lasat de lichele si caractere mizerabile. Nici nu merita irosit timpul si spatiul. E prea scump si nu mai avem timp sa vedem cat de frumoasa este viata, chiar si in Bucurestiul gri, trist si uneori fermecator.
Inca nu am descoperit cat e de frumos Bucurestiul duminica. O sa ma straduiesc. Pana acum am avut o singura duminica libera, cand am zacut in pat, fotofoba, ascunsa sub patura si cu storurile trase. Achizitiile au fost multe in perioada asta, de ordin sufletesc, dar le pastrez pentru mine deocamdata.

PS. Postul asta este pentru Laura, care a observat ca am lipsit din peisaj. Mi s-au intamplat atatea incat n-am mai avut timp sa povestesc.

No comments: